loading...
@ مجلــه اینـــترنتی اســتوا @
فاخر بازدید : 90 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
زن: خبر خوب! من حامله هستم، تو بالاخره پدر شدی. مرد: چمدانت را ببند، همین حالا و برای همیشه از اینجا برو!. زن: چرا؟!. مرد: من دو سال قبل بدون این كه به كسی بگویم، عمل وازكتومی انجام دادم. زن (با گریه و جیغ): اگر به من توجه می‌كردی، این اتفاق هرگز رخ نمی‌داد، من تمام این مدت با پسرخاله‌ام می‌خوابیدم چون تو همیشه منشی‌های شركت را بیش‌تر از همسرت دوست داشتی، بزرگ‌ترین دروغت هم این بود كه بهم گفتی عاش...قم هستی. مرد: نه! بزرگ‌ترین دروغم این بود كه عمل وازكتومی داشته‌ام..
برچسب ها بزرگ ترین دروغ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 274
  • بازدید ماه : 459
  • بازدید سال : 1,406
  • بازدید کلی : 59,793